onsdag den 5. september 2012

Leropgave

Leropgave - Første forsøg

Som det første ville jeg afprøve teknikken med at forme noget, lade det lidt tørre for så at slå det ud med en sten indtil den er ret tyndt.

 Efter jeg havde form den, tørrede den i flere timer. Så tog jeg en lille sten og begyndte at slå den ud:
Den blev lidt større mend en begyndte af få revner over det hele, jeg tror at den tørrede for meget og måske slog jeg for hårdt en gang imellem. Jeg vil gerne prøve igen og denne gang starter jeg tidligere med at slå den ud.

Leropgave -  Pølseteknik

Nu har jeg afprøvet pølseteknikken hvilket virkede rigtig fint, jeg har lavet en lille kande til f.eks. fløde. Jeg håber at jeg har forbundet de enkelte pølser godtnok med slikker således at den ikke går i stykker hvis den skal brændes.


1 kommentar:

  1. Hej Jan

    Fint at du prøver igen...

    Vil du give dit indlæg en overskrift tak?

    Vh Ida

    SvarSlet